KURUS : CARA PALING SELAMAT & TERBUKTI BERKESAN

Image result for gambar kartun penat

Mesti kita penat kannn...bila segala usaha nak kurus sampai ke laaa ni masih tak berjaya !!
JOM !! Kat sini saya nak ajak uolls cara nak kurus dengan selamat dan berkesan....Kenapa saya cakap selamat?? Sebab dekat pasaran terlalu banyak produk yang mengaku kata boleh kuruskan badan tapi sebenarnya menggunakan bahan yang berbahaya untuk kesihatan...Memang nampak macam berjaya bila kita yang dulu BESAR kini dah kecik....Tapi HATI-HATI sebab ada yang menggunakan ramuan yang bertindak seperti simen didalam usus kita...sampai usus kita dah tak boleh nak serap nutrien.
Jadi...dalam kita nak kurus dan langsing...ambillah sedikit masa untuk kaji sesuatu produk supaya ianya bukan sahaja berkesan tetapi yang paling penting adalah selamat.



Image result for gambar kartun berjaya kurus
JOM KURUS !!!



1) LANGKAH 1 - MULAKAN DENGAN PEMBERSIHAN USUS

    
   Image result for herb lax shaklee
HERB-LAX mempunyai kandungan 9 jenis herba yang dapat bertindak sebagai "penyapu" yang membersihkan kekotoran pada dinding-dinding usus kita. Ianya akan merangsang usus untuk membersih dengan lembut dan membuang najis yang tersimpan lama dari tubuh. Ianya membantu mengatasi masalah sembelit dan seterusnya menjadikan PERUT SEMAKIN KEMPIS.


2) LANGKAH 2 - PROSES MEMECAHKAN LEMAK


Image result for lecithin shaklee
LECITHIN bertindak sebagai pemecah lemak yang ada dalam badan kita selain juga berfungsi sebagai pelarut kolestrol. Melalui penggunaan yang betul pasti akan membuatkan anda senyum melihat hasilnya!!


3) LANGKAH 3 - BAKAR LEBIH BANYAK LEMAK

Image result for omega guard shaklee

OMEGAGUARD merupakan minyak ikan berkepekatan tinggi yang mampu untuk memanjangkan masa pembakaran lemak. Ia juga membantu meningkatkan metabolisme lemak dibahagian perut, peha, pinggang dan dada serta membantu mengurangkan selera makan.


4) LANGKAH 4 - BINA SEMULA OTOT-OTOT

Related image

ESP - ENERGIZING SOY PROTEIN merupakan protein soya bukan GMO yang dapat merangsang regenarasi kulit dan otot agar kulit kita tidak menggeleber sewaktu dalam tempoh menguruskan badan. 

Jadi...dah faham kan sekarang semua fungsi-fungsi produk Shaklee diatas? Ermmm...nampak tak beza dengan produk-produk lain? Menarik takkk ??

Okey ...kepada uolls yang nak tahu lebih lanjut tentang produk ni bolehlah hubungi saya, What'sApp ke nombor ini 017-444 5303, okey.






Popular posts from this blog

Segalanya Bermula Di Sini

Duduk Iftirash